Лубенська районна військова адміністрація
Полтавська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Громадське опитування: міграційникам важлива думка громадян

Дата: 11.04.2025 15:07
Кількість переглядів: 52

Для міграційної служби Полтавщини важливо отримувати від громадян зворотній зв’язок щодо якості адміністративних послуг, які надаються.

Фото без опису

Тож нагадаємо, кожен відвідувач може взяти участь у громадському опитуванні та висловити свою думку щодо якості обслуговування у конкретному територіальному підрозділі. Для цього потрібно лише відсканувати спеціальний QR-код, який спрямовує особу на офіційний сайт ДМС, у електронний сервіс «Громадське опитування» та залишити свій відгук.        

Наразі індивідуальні QR-коди розроблено для всіх територіальних підрозділів міграційної служби та розміщені на спеціальних інформаційних листівках у загальнодоступних місцях.

До відома. За І квартал 2025 року в електронному сервісі «Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС» залишили відгук понад 565 відвідувачів, які отримували послуги у підрозділах Міграційної служби Полтавської області, жоден залишений відгук та пропозиції не залишилися поза увагою.

Дякуємо всім учасникам опитувань за небайдужість та висловлену позицію –вони допомагають зробити надання адміністративних послуг ДМС більш якісними та комфортними.

Виникли питання - звертайтеся на номер телефону «гарячої лінії» (0532)60-89-69 або у соціальній мережі Facebook Міграційної служби Полтавської області за посиланням: https://www.facebook.com/udmspl


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора