Лубенська районна військова адміністрація
Полтавська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Освітяни Полтавщини вдосконалювали сучасні підходи до інклюзивної освіти

Дата: 01.05.2025 15:47
Кількість переглядів: 39

1 травня у Полтавській академії неперервної освіти імені М.В.Остроградського відбувся тренінг «Технології та інновації в підтримці інклюзивного навчання». З вітальним словом до учасників звернувся заступник начальника Полтавської ОВА Антон Чубенко.

Антон Чубенко (7)

«Добре, що сьогодні зустрічаємося на такому прогресивному майданчику як Полтавська академія неперервної освіти імені М.В.Остроградського. Це сучасний заклад, який допомагає формувати суспільний світогляд. Тема тренінгу – важлива та актуальна. Інклюзія – це, насамперед, про доступність освіти для всіх, коли всім зручно незалежно від наявності особливих освітніх потреб. Цьому питанню держава приділяє значну увагу, спрямовує фінансовий ресурс. Інклюзивне навчання – постійно у фокусі профільного міністерства, обласної влади, громад», – зазначив Антон Чубенко.

В онлайн та офлайн-форматах взяли участь більше 100 учасників. Серед них – керівники та фахівці інклюзивно-ресурсних центрів, фахівці органів управління освіти та центрів професійного розвитку педпрацівників, вчителів закладів загальної середньої освіти.

На початку заходу хвилиною мовчання вшанували пам’ять полеглих захисників і захисниць України. Під час тренінгу обговорили ініціативу впровадження конкурсу для відзначення працівників інклюзивно-ресурсних центрів. Також Антон Чубенко вручив обласну відзнаку директорці Початкової школи №43 Полтавської міської ради Олені Осадчій.

Про сучасні підходи організації інклюзивного освітнього процесу у ЗЗСО розповіла завідувач кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Ірина Калініченко. Вона зауважила, що Полтавщина у трійці лідерів за кількістю відкритих інклюзивних класів. А в умовах повномасштабного вторгнення в області відкрили два нових інклюзивно-ресурсних центри.

«Полтавщина посідає третє місце за кількістю відкритих інклюзивних класів у громадах. Попереду – Кіровоградська і Житомирська області. Понад половину, а саме 54%, закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням, які готові надавати якісні освітні послуги для всіх дітей», – зазначила Ірина Калініченко.

Учасники тренінгу розвивали навички: організації інклюзивного навчального процесу у ЗЗСО, використання цифрових інструментів АДК у підтримці інклюзивної освіти; використання технологій штучного інтелекту як інструменту підтримки дітей з особливими освітніми потребами, підтримки дітей з функціональними зоровими труднощами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора